Grotekerksplein 5, Dordrecht

OVER ONS

passie
Passie

Onze passie is ontwikkelen! Het continu verbeteren van spelers, trainers en clubs staat hoog in ons vaandel. Kijkend naar de mogelijkheden, maken we de korfbalklanten bewust van de kansen en mogelijkheden. Zo brengen we samen in kaart wat er nodig is en helpen we bij het realiseren hiervan.

Passie
inspireren
Inspireren

Inmiddels is een groot deel van de korfbaltop bij Korfbalstars aangesloten. Dit zijn gekwalificeerde en ervaren trainers, korfballers van jongoranje, oranje en spelers en trainers uit de top van de Nederlandse competitie. We leiden de clinicgevers en schooltrainers op, want het is een vak apart. Boekt u bijvoorbeeld een clinic, dan zal een combinatie vanuit deze toppers bij u langs komen, afhankelijk van het doel.

kwaliteit
Kwaliteit

Korfbalstars helpt verenigingen en jeugd alles uit zichzelf te halen. Door het inzetten van de beste spelers ter wereld geven ze clubs knowhow en nemen ze werk uit handen. Toekomstplannen worden werkelijkheid (ledentoename, kwaliteitsverbetering, sponsortoename) Het inspireren en een nieuwe kijk op sport en uitstraling, helpt verenigingen vooruit. Hierdoor is onze Event en Organisatie afdeling aan het groeien. Naast kwaliteit op de sportvloer, zoeken we organisatie-talent binnen ons team.

Ondersteunen

Korfbalstars ondersteunt aan de ene kant verenigingen in het maken van toekomstplannen en helpt hierbij de club van A-Z bij het opzetten en uitvoeren hiervan. Aan de andere kant organiseren wij grote sportevenementen door het hele land. Dit zijn korfbal en multi-sport evenementen. Hierbij werken we samen met partners, gemeenten en sportbonden.

Achter de schermen

Doordat Korfbalstars meer dan 200 evenementen per jaar organiseert, zijn er veel contacten opgedaan bij verschillende korfbalverenigingen. Met al deze contacten is Korfbalstars de    ideale zakelijke partner voor bedrijven die zich richten op de korfbal doelgroep, zoals jeugd en gezinnen.

Werken bij Korfbalstars?

Niet alleen op het korfbalveld schuiven nieuwe sterren naar voren. Ook achter de schermen kan de ‘technische staf’ soms variëren. Ben je op zoek naar een leuke stage of denk je dat je ons team kan versterken? Neem dan contact met ons op!