Grotekerksplein 5, Dordrecht
info@korfbalstars.nl

Jeugdtrainers Inspiratie Dagen

Terug van weggeweest: Jeugdtrainers Inspiratie Dagen!!

Handvaten en inspiratie voor trainers! Leuke nieuwe oefeningen om je spelers meer plezier te geven en beter in hun ontwikkeling te zetten. Leer deze avond wat je als trainer nog meer kan doen om je spelers een leerzaam korfbalseizoen te geven! Hoe je dit doet, leer je op deze avond.

Loop je hier als TC tegen aan, dan is het een goed idee om een groepje trainers hier naar toe te sturen.

De vorige keer was een succes en kregen we ontzettend veel positieve reacties.

Kleding van de Stars is mede mogelijk gemaakt door:

Gorredijk 12
Bennekom 3
Papendrecht 6
Koog aan de Zaan 20

Voor wie?

Voor jeugdtrainers, TC-leden, trainers-begeleiders en iedereen die met behoud van jeugdleden te maken heeft en met de ontwikkeling van jeugdspelers. Of voor fanatieke trainers die willen leren

Datum en Locatie

• Dinsdag 17 oktober: Den Haag
  • Woensdag 18 oktober: Dordrecht
  • Maandag 23 oktober: Leeuwarden
  • Woensdag 25 oktober: Koog aan de Zaan

• €35 incl. BTW
  • Elke deelnemer krijgt een hapje, drankje en een hand-out

• Avond van 19:00 – 22:00

Inhoud

We zijn tot een leuk compleet aanbod gekomen om in een avond durend programma jeugdtrainers te inspireren op een leuke manier, net zoals je dus met de jeugd aan de slag zou kunnen. Hoe maak je leuke trainingen en oefeningen, waar een combinatie tussen plezier en (korfbal-) ontwikkeling in zit?

Het wordt zo leuker voor de spelertjes en geeft houvast en vertrouwen aan e trainers om een jaar lang aan de slag te gaan met een team. En daarnaast met je team vooruitgang te boeken op korfbalvlak. Het zorgt ervoor dat jeugdleden zich meer gezien voelen. Ze leren zo op een doordachte gestructureerde manier van de training invullen. Gevolg is ledenbehoud en trainersbehoud. Een win-win-win!

Hier willen we graag aan bijdragen door een leuke avond te organiseren, waarbij we praktijk en theorie op een leuke (inter-)actieve manier aanbieden.

Informatiebrief

Hier komt binnenkort de link om de informatiebrief te downloaden.

Heb je een vraag? Contact ons!