Grotekerksplein 5, Dordrecht
info@korfbalstars.nl

CLINICS

Een clinic staat in het teken van plezier. We willen jullie een onvergetelijke clinic bezorgen, bomvol met leerzame en leuke oefeningen. Een clinic is voor alle niveaus en alle spelers of juist speciaal voor een groepje van het zelfde niveau. Uiteraard is er ook de mogelijkheid jezelf te meten met de korfbalstars, korfbaltoppers en toptrainers. Steeds meer korfballiefhebbers zijn verbonden aan de Korfbalstars, zodat de spelers altijd weer oog in oog staan met de grootste helden van dat moment, oud toppers en ervaren trainers.

Trainersclinics

Bij jullie club de trainers in niveau laten stijgen?! Korfbalstars biedt trainersbegeleiding aan voor korfbalcubs. Iets voor jullie club?! Stuur ons een mailtje voor alle mogelijkheden.

Zomerclinics

Overige Clinics

Korfbalstars biedt clinics aan voor iedereen. Voor selecties, beach- en schoolkorfbal, maar ook voor G-Korfballers. De clinics bestaan uit alle aspecten van het korfbal. Voor alle mogelijkheden bij jullie club kunt u een mailtje naar ons sturen.

Plezier en ontwikkelen bij korfbalstars

Jeugdclinics

Een clinic die in het teken staat van ontwikkelen en het verbreden van je korfbalkennis. Uiteraard is er met de clinics ook de mogelijkheid jezelf te meten met de korfbalsterren en te leren van de ervaren trainers.

Zomerclincs